Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

FierFox Google Chrome Opera Internet Explorera Safari
BIP
Elektroniczna skrzynaka podawcza Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pacanowie
A A A
Wersja dla niedowidzących

Baner - zdjęcie szczęścliwej rodziny

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie

Biuletyn Informacji Publicznej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Piątek: od godz. 7:00 do 15:00

Adres

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Rynek 15

28-133 Pacanów

Kontakt

tel: +48 41 376 54 59

fax: +48 41 376 59 80

e-mail: sekretariat@mgops.pacanow.pl

Kategoria

Aktualności

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na świadczenie poradnictwa prawnego dla Uczestników Projektu w ramach realizacji Projektu pn. „Aktywność szansą na lepsze jutro".

I. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów tel. 41 3765459; fax 41 3765980 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. strona: www.gops.pacanow.pl

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z póź. zm.). W sprawach nieuregulowanych niniejszym Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1145).

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Świadczenie indywidualnej pomocy prawnej oraz udzielanie porad prawnych Uczestnikom Projektu pn. „Aktywizacja szansą na lepsze jutro" w okresie od podpisania umowy do 30.09.2020 r.
  2. Udzielanie porad prawnych i obywatelskich klientom, których celem jest wsparcie Uczestników Projektu oraz zapoznanie ich z prawami i usprawnieniami przysługującymi osobom oraz ich opiekunom objętych Projektem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za udzieloną pomoc i porady prawne do wysokości wymaganej policy OC w pkt. 6.
  3. Zakres konsultacji i porad prawnych dotyczy w szczególności: prawa pracy, prawa rodzinnego i opiekuńczego, ochrony praw lokatorów, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa administracyjnego oraz prawa karnego.
  4. Poradnictwo prawne obejmuje porady prawne, konsultacje oraz sporządzenie pism na rzecz Uczestników Projektu w zależności od potrzeb zgłaszanych przez osoby objęte wsparciem.
  5. Promocja Projektu, informowanie na temat działań realizowanych w ramach Projektu, źródle pochodzenia środków na realizację Projektu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przekazywanie zainteresowanym materiałów promocyjnych i formularzy zgłoszeniowych.
  6. Wykonawca którego oferta będzie wybrana zobowiązany będzie do przedstawienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 3.000.000,00 zł obowiązującej przez cały okres realizacji zamówienia (dotyczy Kancelarii Prawnej).
  7. Kod CPV: 79110000-8 Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji.
  8. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
  9. Zamawiający nie przewiduje;
    a) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
    b) udzielenia zamówień uzupełniających.
  10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do Zapytania.

Dokumenty do pobrania:

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej [ pdf ].

Załączniki [ pdf ] [ docx ].

baner

ZAPROSZENIE

do złożenia oferty cenowej w prowadzonym rozpoznaniu cenowym na przeprowadzenie

Poradnictwa Zawodowego i Poradnictwa Psychologicznego

dla klientów MGOPS PACANÓW

w ramach realizacji Projektu

pn. „AKTYWIZACJA SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO"

 

w ramach Działania: RPSW.09.01.00 „Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Projekt realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie zawartej z Województwem Świętokrzyskim reprezentowanym przez Zarząd Województwa pełniącym funkcję Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

 

Dokumenty do pobrania:

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej + załączniki [ pdf ].

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie informuje, iż rodziny które dotychczas korzystały w 2017 r. z dożywiania dzieci w szkołach i chcą nadal korzystać z takiej formy prosimy o składanie wniosków na nowy rok 2018.
Osoby i rodziny dotychczas nie korzystające, a mające potrzebę skorzystania z tej formy pomocy mogą w każdym czasie taki wniosek złożyć.

Kierownik GOPS

E Wojniak

W listopadzie 2017 r. Wójt Gminy podpisał umowę uczestnictwa w Programie asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2017., finansowanego przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej mającego za zadanie wspieranie rodzin z problemami. Wsparcie będzie realizowane przez asystenta rodziny. Realizacja przedsięwzięcia jest powierzona Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej.

Dlatego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny.

Praca asystenta będzie wykonywana w ramach umowy zlecenia – przewidywany okres zatrudnienia 01.12 - 31.12.2017 r.

Warunki naboru w oparciu o art. 12 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj.:Dz.U 2017 poz. 697) przedstawionych poniżej.

logo woj sw

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z poźn. zm.)

Przedmiot zamówienia: Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu „Dobry Zawód – Lepsze Życie"

I. „Dobry Zawód – Lepsze Życie NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

  1. Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Busku-Zdroju
  2. Adres zamawiającego: al. Mickiewicza 27, 28-100 Busko-Zdrój
  3. Numer telefonu i faksu zamawiającego: tel. 41 370 81 86, fax. 41 378 84 58
  4. Adres e-mail zamawiającego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  5. Adres strony internetowej: www.centrumbusko.pl

 Projekt partnerski