Biuletyn Informacji Publicznej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Godziny otwarcia
Poniedziałek-Piątek: od godz. 7:00 do 15:00
Adres
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów
Ogłoszenie o zamówieniu: USŁUGA PROWADZENIA DOŻYWIANIA DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY PACANÓW W ROKU 2020
- Szczegóły
- Edward Wojniak
- Kategoria: Aktualności
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne na podstawie art. 138o ustawy Pzp o wartości kwoty nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8
Pacanów: USŁUGA PROWADZENIA DOŻYWIANIA DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY PACANÓW W ROKU 2020
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dowóz i wydawanie gotowanych posiłków uczniom wytypowanym przez GOPS w trzech placówkach na terenie gminy, w dni nauki szkolnej w godzinach od 10:00 do 13:00, ustalonych szczegółowo z dyrektorami poszczególnych szkół. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów i urozmaicone. Posiłek gorący jednodaniowy dla dzieci w wieku 6 - 16 lat o wartości energetycznej nie mniejszej niż 700 kcal. Przygotowanie i dowóz posiłków z obiektu Wykonawcy przy użyciu urządzeń Wykonawcy. Zamówienie podzielone jest na 3 części.
Część 1: Przygotowanie, dowóz i wydawanie gotowanych posiłków dzieciom wytypowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich w roku 2020,
Część 2: Przygotowanie, dowóz i wydawanie gotowanych posiłków dzieciom wytypowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Szkole Podstawowej w Wójczy, w roku 2020,
Część 3: Przygotowanie, dowóz i wydawanie gotowanych posiłków, dzieciom wytypowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szkole Podstawowej w Oblekoniu, w roku 2020.
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu [ pdf ].
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis zamówienia [ pdf ].
Załącznik nr 2 – Oświadczenia [ pdf ].
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy [ pdf ].
Załącznik nr 4 – Projekt umowy [ pdf ].
Załącznik nr 5 – Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat [ pdf ].
Załącznik nr 6 – Wykaz urządzeń i sprzętu [ pdf ].
Załącznik nr 7 – Wykaz usług polegających na dostarczaniu posiłków wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat – do punktacji [ pdf ].
Ogłoszenie wyników przetargu [ pdf].
Ogłoszenie o zamówieniu: Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu: „Aktywizacja szansą na lepsze jutro”
- Szczegóły
- Edward Wojniak
- Kategoria: Aktualności
Pacanów, dnia 15.11.2019 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Tryb udzielenia zamówienia:
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia zastosowanie mają przepisy dotyczące zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi, o których mowa w dziele III rozdział 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z poźn. zm.).
Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w art. 138g ust.1., w związku z tym do udzielenia zamówienia stosuje się przepisy art. 138o ust. 2-4 ww. ustawy. Pomocniczo w celu przeprowadzenia postępowania stosuje się zapisy ustawy oraz zapisy art. 24aa ust. 1 ustawy Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Opis przedmiotu zamówienia: Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu: „Aktywizacja szansą na lepsze jutro”
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia [ pdf ].
Załącznik nr 1 – Formularz oferty cenowej [ pdf ].
Załącznik nr 2 – Oświadczenia [ pdf ].
Załącznik nr 3 – Projekt umowy [ pdf ].
Załącznik nr 4 – Wykaz osób [ pdf ].
Załącznik nr 5 – Wykaz wykonanych usług do potwierdzenia postawionego warunku [ pdf ].
Załącznik nr 6 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [ pdf ].
Świadczenie uzupełniające
- Szczegóły
- Edward Wojniak
- Kategoria: Aktualności
Nowy rodzaj pomocy finansowej państwa, którym jest świadczenie uzupełniające, będzie przysługiwał najwcześniej od 01.10.2019 r. w kwotach do 500zł miesięcznie dla niepełnosprawnych o stwierdzonej niezdolności do samodzielnej egzystencji. Wnioski o świadczenie należy składać "odpowiednio do organu wypłacającego świadczenie emerytalno-rentowe albo rentę socjalną, a w przypadku pozostałych osób uprawnionych – do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zwanych dalej „organem właściwym”.
Ustawa z dnia 31 lipca 2019 r. Dz.U. 2019 poz. 1622.
Kier. MGOPS w Pacanowie
E Wojniak
Dalsza realizacja programu "Posiłek w szkole i domu" w 2019
- Szczegóły
- Edward Wojniak
- Kategoria: Aktualności
Informacja
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie realizuje w dalszym ciągu w 2019 r. program pn."Posiłek w szkole i domu". Dlatego podajemy informację o możliwości składania wniosków o korzystanie z posiłków przez dzieci na terenie szkoły do której uczęszczają.Dotyczy to również przedszkoli i szkół ponadpodstawowych.
O taką pomoc mogą ubiegać się również dorośli mający niskie dochody i problemy w zaspokojeniu swoich potrzeb.
Wnioski można składać w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pacanowie ul. Rynek 15 kod 28-133 Pacanów. Można wniosek złożyć na piśmie, pocztą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub ustnie. Wnioske można dostarczyć również za pośrednictwem osób drugich, czy nawet telefonicznie pod nr 41 376 54 59. Wnioski są przyjmowane w sposób ciągły w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Kier. MGOPS
E Wojniak
Rekrutacja Uczestników do projektu pn. „Aktywizacja szansą na lepsze jutro“
- Szczegóły
- Edward Wojniak
- Kategoria: Aktualności
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie informuje, że rozpoczęła się rekrutacja osób zainteresowanych udziałem w projekcie pn. „Aktywizacja szansą na lepsze jutro”, który będzie realizowany na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie pomiędzy Gminą Pacanów a Województwem Świętokrzyskim z siedzibą w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, reprezentowanym przez Zarząd Województwa, pełniącym funkcję Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Projekt będzie realizowany do 30 września 2020 r.
W RAMACH PROJEKTU KAŻDA ZAKWALIFIKOWANA OSOBA BĘDZIE UCZESTNICZYĆ BEZPŁATNIE W PAKIECIE SZKOLEŃ tj.:
- GRUPOWYM I INDYWIDUALNYM PORADNICTWIE ZAWODOWYM;
- GRUPOWYM PORADNICTWIE PSYCHOLOGICZNYM/PSYCHOSPOŁECZNYM;
- WIELOMODUŁOWYM KURSIE ZAWODOWYM;
UWAGA !
Kursy zawodowe będą wybrane po z rekrutowaniu grupy, po indywidualnych spotkaniach z doradcą zawodowym oraz pracownikiem socjalnym zgodnie z indywidualnymi potrzebami i predyspozycjami uczestników projektu, zgodnie z zawartym kontraktem socjalnym i będą dostosowane do regionalnego rynku pracy. - STAŻU przez okres 3 m-cy (tylko dla 10 najlepszych osób !!!!).
Zaproszenie do złożenia oferty: Na świadczenie poradnictwa prawnego dla Uczestników Projektu w ramach realizacji Projektu pn. „Aktywność szansą na lepsze jutro".
- Szczegóły
- Edward Wojniak
- Kategoria: Aktualności
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na świadczenie poradnictwa prawnego dla Uczestników Projektu w ramach realizacji Projektu pn. „Aktywność szansą na lepsze jutro".
I. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów tel. 41 3765459; fax 41 3765980 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. strona: www.gops.pacanow.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z póź. zm.). W sprawach nieuregulowanych niniejszym Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1145).
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Świadczenie indywidualnej pomocy prawnej oraz udzielanie porad prawnych Uczestnikom Projektu pn. „Aktywizacja szansą na lepsze jutro" w okresie od podpisania umowy do 30.09.2020 r.
- Udzielanie porad prawnych i obywatelskich klientom, których celem jest wsparcie Uczestników Projektu oraz zapoznanie ich z prawami i usprawnieniami przysługującymi osobom oraz ich opiekunom objętych Projektem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za udzieloną pomoc i porady prawne do wysokości wymaganej policy OC w pkt. 6.
- Zakres konsultacji i porad prawnych dotyczy w szczególności: prawa pracy, prawa rodzinnego i opiekuńczego, ochrony praw lokatorów, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa administracyjnego oraz prawa karnego.
- Poradnictwo prawne obejmuje porady prawne, konsultacje oraz sporządzenie pism na rzecz Uczestników Projektu w zależności od potrzeb zgłaszanych przez osoby objęte wsparciem.
- Promocja Projektu, informowanie na temat działań realizowanych w ramach Projektu, źródle pochodzenia środków na realizację Projektu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przekazywanie zainteresowanym materiałów promocyjnych i formularzy zgłoszeniowych.
- Wykonawca którego oferta będzie wybrana zobowiązany będzie do przedstawienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 3.000.000,00 zł obowiązującej przez cały okres realizacji zamówienia (dotyczy Kancelarii Prawnej).
- Kod CPV: 79110000-8 Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji.
- Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
- Zamawiający nie przewiduje;
a) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
b) udzielenia zamówień uzupełniających. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do Zapytania.
Dokumenty do pobrania:
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej [ pdf ].